خدمت سربازی گامی بلند در مسیر تعهد به میهن اسلامی است 

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش گفت: خدمت سربازی گامی بلند در مسیر تعهد به میهن و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است. 
کد خبر: ۹۶۰۸۵۶۲
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی در مراسم تحلیف و سردوشی کارکنان وظیفه هنگ آموزشی این منطقه، خدمت سربازی را افتخاری بزرگ و وظیفه مقدس برای هر ایرانی دانست و اظهار کرد: سربازان غیور وطن با تعهد و از خود گذشتگی در سنگر های میهن اسلامی، حافظان امنیت و آرامش ملت ایران هستند.

وی افزود: خدمت مقدس سربازی، فرصتی ارزشمند برای کسب مهارت‌ های مختلف، تعامل با افراد جامعه و تقویت روحیه نظم پذیری در زندگی است.

خلیل آبادی سربازان را یکی از عناصر ایجاد نظم و امنیت داخلی برشمرد و تصریح کرد: کارکنان وظیفه ارتش، دوشادوش سایر نیرو های نظامی نقش بسزایی در ایجاد و حفظ امنیت داخلی کشور ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمت سربازی یک وظیفه قانونی و تعهدی قبلی است، بیان کرد: سربازان با حضور در میدان‌ های مختلف از جمله عرصه‌ های سازندگی و محرومیت زدایی، نقش مهمی در پیشرفت و آبادانی کشور دارند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، نقش سربازان را در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران حیاتی توصیف کرد و اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران با درایت مقام معظم رهبری، در عرصه‌ های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است و این دستاوردها بدون تلاش و فداکاری سربازان میهن اسلامی به دست نیامده است.

در انتهای این مراسم پس از ادای سوگند نامه توسط کارکنان وظیفه و خواندن خطابه توسط نمایندگان قدیم و جدید، توسط جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش از کارکنان وظیفه نمونه در طول دوره تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار